Generalforsamling 2019

Torsdag, den 25/4-19 kl. 19:00 blev vores generalforsamling i Fløjten afholdt. Det var første gang vi afholdte det i Tølløse-Hallen, og alle var enige om at det var en fremragende flæskesteg der blev serveret. Så hermed en bestået ilddåb.

Efterfølgende tog vi fat i selve generalforsamlingen, og her havde vi udover oplysning omkring klubbens aktiviteter ved formand Anders Eskildsen også en masse gode input og debatter.

Kontingentet blev også fastsat til at være det samme som sidste år - kr. 200,- og der er allerede fremsendt faktura til jer. Har i ikke modtaget noget, så tag fat i Michael på michael@maack.dk

Vi modtog desværre et par afbud på dagen, så vi var kun 11. Det ville være helt fantastisk at vi næste gang har mange flere med. Kom ned og hør hvilke aktiviteter vi laver netop for dig i vores område. Måske du har interesse selv i at hjælpe med nogle aktiviteter (det behøver man ikke være i bestyrelsen for).

Hold øje med vores hjemmeside og Facebook for information vedrørende vores næste arrangement som bliver Skildpaddeløbet i august.

37 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg